پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

وبلاگ گروه CRM دانشگاه شیخ بهایی

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

وبلاگ گروه CRM دانشگاه شیخ بهایی

سلام به همه

اسلاید های مربوط به سی آر ام را که قراربود بزارم روی وبلاگ آپکردم به این آدرس

 http://www.esnips.com/web/nkouhisBusinessFiles

 فعلا.

سلام به همه ی بچه ها
اول از همه شروع به کار وبلاگ رو به خودمون تبریک میگم
دوم نرم افزار ویژوال پارادایم واقعا نرم افزار به درد بخوریه و از همه جهات هم کامله حتی یک بخش آموزش هم داره که من چند بخششو دانلود کردم از جمله بخش های مربوط به Requirements Management و Business Process Modeling که خیلی آسون می تونیم باهاش یاد بگیریم چطور کار کنیم . فکر می کنم برای جلسه ی بعد باید
Business Modeling diagram آماده کنیم که می تونیم با این نرم افزار خیلی اصولی انجامش بدیم
همچنینی دیاگرام های دیگه ای که خواسته بود
(Activity diagram ,usecase diagram ,class diagram)
فقط می خواستم بدونم آقای گرامی نرم افزارشو دانلود کرد یا من دانلود کنم ؟؟؟
فعلا خداحافظ