پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

وبلاگ گروه CRM دانشگاه شیخ بهایی

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

وبلاگ گروه CRM دانشگاه شیخ بهایی

آدرس سایت

سلام

من امروز سایتی رو معرفی میکنم که مقالات زیادی به زبان اصلی در مورد CRM دارد.

http://www.customerservicemanager.com/customer-service-articles.htm

در ضمن تونستم نسخه Trial نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری AcTUAL و یک CRMBrowser رو دانلود کنم که باید تحلیلشون کنیم برای الگو برداری.

من نتونستم با شرکت طلوع ارتباط برقرار کنم اگه می شه نوید جان از این شرکت بپرس که در چه شرکت هایی نرم افزارش رو پیاده کرده.

در جواب دوستی هم که پرسیده بود Visual Paradigm چه نرم افزاری باید بگم که این نرم افزار برای مدیریت و مدل سازی در ساخت نرم افزار مورد استفاده است و یکی از قوی ترین نرم افزار ها در این زمینه می باشد و نسخه ی trial این نرم افزار رو می تونید از سایتی به همین نام دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام
با تشکر از سایت خوبتون.من پروژ پایانیم در مورد مدیریت ارتباط با مشتری اگه امکان داره چندتا سایت به زبان فارسی بهم معرفی کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد